Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2007 16:40 - Относно прозата на cefulesteven
Автор: vlagoliub Категория: Тя и той   
Прочетен: 1185 Коментари: 4 Гласове:
0



Здравейте,

Наскоро се опитах да постна мнение за новата книга на cefulesteven (за справка cefulesteven.blog.bg), но той си цензурира постингите и публикува само тези, които му изнасят. В същност мнението ми съвсем не беше обидно: просто изразих надежда, новата му книга "Седемте порти" да е по-добра от предишната - "Бяс и рози", която решително не ставаше за четене. Ето защо, реших блогът ми да стане трибуна на онези от нас, които искат честно и без излишни глупости като цензура да разговарят за качествата на прозата на нашия приятел cefulesteven, който има бая хлебец да изпапка дорде настигне почти-адаша-си carvulesteven, когото той, по мое скромно мнение, безуспешно копира. 


И ТАКА ПРИЯТЕЛИ "ДОБРЕ ДОШЛИ В ЗОНАТА НА СВОБОДНОТО СЛОВО ЗА ПРОЗАТА НА НАШИЯ ЦЕФУЛ"!

pishete!!!

Искрено Ваш,

Влаголюб


Тагове:   Относно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здравей Влаголюб,
08.11.2007 17:06
аз съм ревностна почитателка на цефулествен и не мога да допусна да се отнасяш с него по този начин!
цитирай
2. vlagoliub - Здравей Анонимна,
08.11.2007 17:20
Наистина съжалявам, че имаш кофти вкус. Това за съжаление няма да се промени.
А що се отнася до това, какво можеш и какво не можеш да допуснеш...какво да ти кажа...просто не ме интересува. Ако искаш инициирай дискусийка за допустимото и недопустимото за теб, но не ми спами в темата, защото тя е за качествата на прозата на Цефул.
цитирай
3. анонимен - Явно не знаеш
09.11.2007 19:38
Явно не знаеш, че Цефул същесвтува много преди Цутвул!
Явно не знаеш, че цефул бе така добър да прости на Цървул неговата безвкусна шега!
Явно не знаеш, че всичко което пише Цървул имитира (той може би си мисли, че пародира) Цефул!
Явно много неща не знаеш!!!
Както и да е:
"Добре дошъл"!?!?!?
цитирай
4. анонимен - Така е, stid е прав,
10.11.2007 01:07
но ще признаете, че и аз бързо набирам скорост и популярността ми скочи наполовина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vlagoliub
Категория: Тя и той
Прочетен: 52754
Постинги: 25
Коментари: 141
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930